Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Μερικός απολογισμός..


     Συμπληρώνω σχεδόν ένα μήνα μπλογκινγκ..και να πούμε σχεδόν ένα μήνα δίαιτα? Αναρωτιέμαι κι εγώ η ίδια αν πρέπει να το πω τις τελευταίες μέρες γιατί παρόλο που πήγαινα πολύ καλά στις αρχές, δυστυχώς για διάφορους λόγους ξέφυγα λιγάκι..
Η διατροφή είναι  μια χαρά…λειτουργεί και μάλιστα πολύ γρήγορα και πολύ αποτελεσματικά. 

 Νομίζω πως κάθε υπέρβαρος καταλαβαίνει αυτά που λέω πίσω από τις γραμμές. Υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν μπορεί κάποιος να κρατήσει ισορροπία στη διατροφή του. Κάτι που πολλοί άνθρωποι θεωρούν πανεύκολο, όλοι εμείς οι χοντρούληδες το βλέπουμε βουνό…και αν δεν έχεις μάθει να ζεις μ’ αυτά τα παραπανίσια κιλά, αν είναι αποτέλεσμα των τελευταίων 5 χρόνων, τότε κάθε μέρα που ζεις είναι ένας αγώνας να βρεις την ισορροπία σου με το φαγητό, με τον εαυτό σου, με την εμφάνιση σου, με τους άλλους..

…και δεν  έχεις πολύ συχνά επίγνωση της κατάστασης σου παρά μόνο αν πέσει καμμία φωτο ή κανένα βίντεο στα χέρια σου – όχι παλιό από τα καινούρια, να βγουν οι μπρατσάρες και οι γαμπάρες στη φόρα και να μην ξέρεις πού να κρυφτείς..

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι ενώ έκανα 4 μήνες να χάσω 2,5 κιλά (Ιούνιος-Οκτώβριος) έκανα  μόνο 1 για να χάσω άλλα 2,5. Το κακό είναι ότι θα μπορούσα να είχα χάσει παραπάνω..

Ελπίζω να ξαναβρώ τον ρυθμό μου, το παλεύω ποτέ δεν το βάζω κάτω..ξέρω ότι κάποια στιγμή θα τα καταφέρω..απλά θέλω να είναι σύντομα για να το χαρώ περισσότερο…
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια:

  1. μπράβο φίλη μου!!Μην το βάζεις κάτω!!εξάλλου εσύ ξέρεις καλύτερα από τον οποιονδήποτε τους ρυθμούς σου!!
    όποτε μπορέσεις
    στείλε μου τα στοιχεία σου για την μυστική μας ανταλλαγη!!
    Keep blogging!!!
    Φιλάκια!!
    marilenartspot@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ πως σε νιώθω... έχω πάρει και έχω χάσει πολλά κιλά αρκετές φορές και τώρα είμαι στα "αδύνατα μου" μεν, αλλά κρατιέμαι με νύχια και με ζόρια να μην ανατραπεί αυτό και ξυπνήσω μια μέρα και δώ ότι εχω πάρει 10 κιλά).
    Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι το πιο βασικό είναι η ισορροπια με τον εαυτό μας, ασχετως κιλών και μετά είναι η απόφαση ότι όντως έιναι κάτι που επιθυμούμε εμείς και όχι οι άλλοι, το περιβάλλον, η μοδα κλπ κλπ.Επίσης βοηθάει και η άτιμη δραστηριοτητας.. και θερμίδες και πάιρνεις και τα πάνω ψυχολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή