Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

τάση καθοδική...αλλά....




Λοιπόν, χτες το βράδυ ή μάλλον το απόγευμα ήμουν σίγουρη για την σημερινή πρωινή ανάρτηση...θα ήταν ακόμα 1 κιλό μείον! Το είχα δει τις προηγούμενες μέρες αλλά περίμενα την Τετάρτη το πρωί (δηλ. σήμερα)να το σιγουρέψω για να το χαρώ και επισήμως..
..όμως..χτες το βράδυ ήρθε με μένα να τρέχω (γύρισα αργά στο σπίτι), να μαζεύω και πάλι να ξαναμαζεύω και να τακτοποιώ μέχρι το βράδυ...αυτό σε συνδυασμό με καναδυο κακούς ύπνους των τελευταίων ημερών ήρθα και με  αποτελείωσε! Στο τέλος της χθεσινής ημέρας ένιωθα τόσο  κουρασμένη , τόσο άδεια από ενέργεια που από πανικό και κούραση άρχισα να τρώω...πράγματα που δεν έπρεπε και επειδή είχα υπερβεί τους πόντους μου και επειδή ήταν βράδυ...
Σήμερα  το  πρωί  δεν  τόλμησα  να  ανεβώ  στη  ζυγαριά.. 
Η  κούραση  για  κάποιο  λόγο  συνεχίστηκε και  το  πρωί και  μόνο  τώρα  το  μεσημέρι  ένιωσα  πάλι  καλά..
Αυτό  ήταν..το  μάθημα  μου το  πήρα. Δωσ'μου  κούραση  και  έλλειψη  ύπνου  και τα  κιλά τα  παίρνω  μέχρι  να πεις  κύμινο. Σ'αυτές  τις  περιπτώσεις  είναι  καλύτερα  ν'ακούω  το  σώμα  μου και  να  πηγαίνω  για  ύπνο  και  όλα  τ'άλλα  γίνονται...


Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Καλή μου να μην φοβάσαι να ανεβαίνεις στην ζυγαριά, κάθε εβδομάδα. Δεν έχει σημασία αν την προηγούμενη μέρα έφαγες όλο το ψυγείο, αν εσύ ήσουν εντάξει όλες τις υπόλοιπες ημέρες, η ζυγαριά θα έδειχνε την απώλεια. Γενικά η ζυγαριά πρέπει να γίνει η εβδομαδιαία σου συνήθεια για να έχεις τον έλεγχο! Προχώρα χωρίς φόβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή